Bortom räddning

Hoj!

Mätt efter gårdagens rester och ölen som surrar i kolan. Får något vara så gott?
Såklart sitter jag här med samma ofunktionella tele eftersom dom surra att skicka iväg den på reperation.
Rep på en tele som kostar 300 spänn, 3-4 veckor?
Dessutom skulle det kosta 600 spänn om de ansåg att skadorna är orsakade av kläm eller tryckskador.
Alternativt vatten och fuktskador.
Risken att halka dit fastän det skulle ha gått på garantin känns påtaglig. Och jag tänker inte betala 600 spänn
enbart för att konstatera att jag kommer få betala nån sorts övrig repkostnadsförslag, när telefonen är
billigare än två flaskor sprit.
Så jag strök det hela och återvände hem med luren.
Antagligen kommer jag bli så provocerad av dess egna liv att den kommer få genomlida vissa klämskador.

Men hey, vad gör det, De är ju lördag!

Hittade lite bilder.

                

  

1. Hemkommen
2.Visit hos eva. Elsa med bandaget.
3. Negervoffla
4. Soldag i greningen
5. Lyslinja
6. snotrik dags


MURIEL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!