Min lyxjakt


Jag hatar att vakna upp och känna nån kroppslig misstanke av förfriskningar dagen innan.
Så känner jag nu. Det enda som gör att boven grå fri, är ju att jag enbart drack nykterhetsbrus igår.
 Jag vaknade klockan 5 hos Anna med magont, som inte gick över. Jag prövade massa huskurer men som inte hade 
vidare verkan. Magontet fick senare backup av huvudvärk.
Och just nu känner jag mig illamående. Tack, tack så djävla mycket.

Gårdagen toppades av Ikea besök med sjöppa och kryckYman! Vi rockade till 107,4 på vägen hem till
lyan med tacostillbehör för att flåda gomiddag i samband med hockeyn. Jag vet inte riktigt vad som var godast, maten eller vinsten.

Idag har jag gjort mycket. Ätit två mackor, som gjorde mig mer illamående. Skjutsat sjöström på jobbet. Hackat upp vitsippor till min farmor. Ringt och beordrat brorsan.
Det som enbart ses som minus är väl en opackad kappsäck och matordern.

Återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!