Valborg

Skriveridags, Tryckdags, publiceringsdags.

Wolverine sitter och klöser loss på teven. Jag har gått i mjukisbrallan hela dagen och ,faktiskt, för första
gången grillat på riktigt för i år!
En sjuhelsikes sallad, baguetter med avokadoröra, fläskfile ,haricots verts , klyftpärare och en eller två
lapin serverades på balkongen. Får ståpäls bara att kolla på menyn.
Jag har därför nyss vaknat, köttet slog ut mig totalt. Så det blev därav ingen Mustasch tonight.
Men med denna grava träningsvärk kanske det var lika bra. Folk skulle ha trott att jag skitit på mig om jag stått
där och gungat till musiken.  

Valborg är över och den spenderades hemma i sundsvall. Uppsalaplanerna spoilerades av för fattig plånbok.
Men av bilderna att döma från Linni verkar dom ha klarat sig galant utan sonic i år.
Jag spenderade min sista april i sundsvalls hamn med engångsgrillar,civilpoliser, vin och underhökensvingar kom.
HAHA.
Därefter blev det lite guitarhero hos sebbe innan jag spräckte mina favoritjeans i "kartongleken"
Vinst är viktigt. Så nu blir det näck-tema framöver. Men det känns lagligt när sommaren är på intågande.
Kvällen sprang vidare mot svensson och senare också olearys innan den avrundades med polles subwayhistorier.
En lagom kväll, lagomt full, lagomt tankspridd!

Nu ska jag lägga mig i vaggan och fundera ut en mördarrunda inför kommande dag. Jag har lurat Kalle att komma med och lufta spirorna, enbart för att få se honom i tights och ett flås som kan frusta sönder vilken byggnad som helst.
Förövrigt är jag numer också kontrakterad boll-lirare och kommer rulla i Foodstreams line detta år. Får se hur detta slutar.

HAJKHAJK!!


SUMMER




Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gumman! Nu svarade jag i mitt inlägg så kika där, DU var saknad! Hoppas på nästa valborg, ELLER INTE HOPPAS, DÅ SKA DU INFINNA DIG!;) Ni verkar ju haft lite småkul ni också så det är egentligen inget att lipa åt;D Sköt om dig, pussar!!

2009-05-02 @ 23:05:39
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!