rocknråll


Tryckt några bullar och mjölk som lite feedback inför kommande anatominötning.
Har också klappat mig själv på huvudet eftersom jag fick reda på att jag klarade första tentan.

Men nu till saken.
Jag gillar demokrati, vilket gör att jag nu lägger mig i mina läsares händer. Ja det är väl någon näve i vart fall.

Stinget, det vassa i min blogg har domnat bort. Som en lätt kvävning, jag tänkte släppa på svångremmen för att nya grenar ska ta vid och gro.
I klarspråk; Min blogg är tråkig, ickenischad, torr, tom, tam, töntig, torsk
jag vill ge er(?) möjligheten att rikta den så jag kan använda skrivcentrat till lite bredare urval.

Jag vill att ni skriver ett ord, titel, område, vad som helst. Därifrån ska jag baka ihop den ingridiensen till nåt läckert.

Rockar vidare!





Kommentarer
Postat av: Elinenen

Grattis till tentan =D

2009-11-05 @ 21:00:06
Postat av: madde

grattis till tentan. jag tycker din blogg är speciell för att du skriver så roligt och bra men framförallt annorlunda!

2009-11-05 @ 21:49:37
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Aspen

En blogg med diagram till allt tycker jag vore strålande. Älskar illustrationen till festen.

2009-11-09 @ 23:07:31
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!