Tuffast, bäst och starkast

Hallå igen gott folk!

Jag är tillbaka, minst lika fattig och hungrig som sist.

Jag har inte riktigt funnit någon anledning till att skriva här och har därför låtit det ligga på is.
Och is vill jag jättegärna ha i min drink samt under mina fötter.
Alltså ska hockeyrör in på lodrätt 4.

Så vad har jag gjort när jag nu inte suttit här och ordbajsat.
För det första har jag slitit hund på plastparadiset.
Jag har åkt lastbil. ( Jag går som gods numer då tågbiljetterna suger ekonomin ur mig)
Jag har tränat med ett nytt lag.
Sovit.

Just i denna stund sitter mina 3 fähundrar till kompanjoner i bil påväg att plocka upp mig.
Årefadäsen är stundad åter igen. Det blir brädåkning , lift-jäger, kollisioner och stjärtlappar nere på byn.
Läckert.
I år har vi ett nyförvärv. Flin Lin har tagit tillfället i akt att bli nermejad i backen.
En blöt helg väntar!

Åter när blodflödet har tappats på promille.

Adjöken!



Kommentarer
Postat av: Saga

är du sugen på att dela lägenhet? jag skulle väldigt gärna göra det!

2009-11-26 @ 23:05:10
URL: http://sagansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!