13.37

Eller som min bror skulle ha sagt Elit.


Vaknade inatt med russinögon och snor i rören.
Var tvungen att ta fram spolarvätska och skölja rent för att kunna fortsätta min skönhetssömn.
Tentamensoskulden är stulen och nu sitter man här.. tom.

Men när man är tömd så finns det rum för påfyllning och såklart även denna fredag.
Efter regn kommer solsken var den nåt jävla snille som uppfann och med det i behåll la jag muskler och annat skit på hyllan för att besöka bolaget.
Vad firar man med efter timmar av vånda?

Jo man tar nån vinare för billig peng, blandar med några öl av ny karaktär.
När saker får bära eller brista kan det ju gå hur som helst.
Jag ska alltså se vad sinnena reagerar på denna bastard:

 

Sen kan man ju tydligen köpa hardcore på flaska, och eftersom jag känner mig bristande på just det idag så får jag gå på flytande format.



Delmoment 1 avklarat!
Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!