curious

TJOHO!

Sitter i skrivande stund och käkar blod. Fredagsfadäser med Lundhagsrea i Järpen gjorde kontot redigt naken, detta är en vampyrs bekännelser.
Men faktiskt gillar jag blodpudding. Lite orolig över hur den känslan kommer se ut om en vecka. Men maniana maniana.

Var totalt nermosad igår. Som en fet husfluga som hamnat under flugsmällan.
För att rycka upp samtliga lemmar gjorde jag precis som Rune och grabbarna vid busstorget, och gick till vinmonopolet för att söka liv på flaska. Hittade ett nyinkommen ädel druva som föll mig på läppen.
Inte bara läppen, visade det sig sedan.
Jag och anna grundade med vin i martiniglas vilket gjorde att 9 martiniglas var som 2 fulla glas. Jag tror detta gjorde mig mer pirum än det aktuella tillståndet. Nåväl placeboeffekt har ju sin charm.
´Vi struttade bort till soppan på oscar och rapade ikapp.

Snart kommer faderfarah hit. Det talades om motorcyklar, vedkapning och järnbalkar. Det här bådar inte gott känner jag på mig. Om jag är smart så leter jag fram vinet igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!