hemlös

Skapandeflödet ligger långt inne just nu. Jag vaknar upp av en krampande samt molande ryggvärk och hoppas att klockan inte tagit steget över 13. Det har den inte.
Ryggvärken sitter i trots skollhet dusch.

Rödsprängd i hudkostymen ligger jag och kikar på nåt program om ljud.

Vilket ljud skriker högst på skalan?
Svarta tavlan, ungar, jättebrakskit, jojk ?
Jag tror svarta tavlan var 2:a. Pallplatsen knep nämligen Spyan. En person som hulkar, forsar vita bönor genom kran och munhåla, samtidigt som de låter som dom luktar. Förbannat vidrigt.

Tentaplugg verkar inte vara min starka sida. Ja om nu inte mina tillverkare läser det här, för isf har jag aldrig varit bättre på någonting.
Men troligast missar dom mina bekännelser och jag kan fortsätta se på californication och äta onyttigheter.

Onyttigheterna ska jag dock försöka snåla på just nu eftersom hela helgen föll till den kategorin.
Oftast blir det tvåmannaparty när jag och A drar igång. Likaså denna lördag.
Tjeckiskt öl, fotboll och senare Abba på singstar verkar utgöra stommen för att utveckla ett överjag!
Vi åkte in, segrade, vann lite mer och därefter förlorade rekorderligt i vaggan.
Hoffmaestro stog lite grann för vinsten måste jag erkänna. Han som piskade mig i ansiktet med sin förbannade tröja vann min öl över sig. Kvällen stog för en blandad kompott, både till dryckesutbud och händelser . Några idioter ska man ju såklart stöta på men det hör ju till.

När efterfesten på småtimmarna lagt sig och 3 h sömn avverkats vaknar A till med en golfboll till utväxt på pannloben. Vi har rostlök i sängen, med spår från köket, till toan ut på balkongen. Hyresvärden var pigg i hågen och hade levererat hyran.
A skulle åka och jobba.
Hur fan hon orkade är en annan historia. Jag själv dog ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!