Ord till dig från mig

Jag vill bara berätta en sak. Om någon som är speciell.
Jag är fast för dig!
Måste bara dela med mig av alla min känslor för dig som vuxit fram under dessa veckor.
Helt tagen hur man kan få kroppen att vilja sukta efter någon så mycket som jag faktiskt åtrår dig.

Du är perfekt på alla sätt och vis.
Vi möttes första gången på Maxi. I början var du inte så i ögonfallande men eftersom jag kom närmare dig verkade du hur charmig som helst. I jämförelse med andra slår du dom lätt på fingrarna.
Du var lite annorlunda, inte som de som utger sig för något och inte sen håller måttet.
Jag föll som en fura.

Varje dag ger du så mycket kärlek. Jag kan aldrig få nog. Du mättar mina inre lustar, du är där när jag är ensamen, ledsen, glad, förbannad !
Du var lite hård på ytan, men efter ett tag så smälter du och dina kyssar är underbara.
Jag blir varm inombords av bara tanken hur nyttig du verkligen är för mig.

Du passar till det mesta, kanske lite väl smörig ibland. Du har fått mig att inse vilka val jag ska göra i livet.
Dom där som är så mjuka och ska verka så lockande, är i långa loppet bara skit!

Nej jag är totald såld på dig! Jag vill verkligen äta upp dig.

kiss me




Jag ♥ älskar dig mitt Havre knäckebröd




Kommentarer
Postat av: madde

haha du är rolig du! :P

2009-10-29 @ 23:38:41
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!