Ragga på riktigt

Morsning!

Under ett samtal med L i helgen fick jag information angående en välplanerad spanhelg.
Hur gör man då, tänker jag?

Jo man åker till en väl vald plats, förhoppningsvis där man aldrig satt sina spår sedan tidigare, kollar runt på alternativa boenden. Lädervänliga of course om man nu inte väljer att försvinna till nåt radhus vid småtimmarna.
Ser till att man inte är mitt i nåt hemoglobininferno på kartan.
Samlar ihop lösgruset man har i spargrisen, köper rom eller nåt annat starkt och förfriskande. Röjer lådor på dom där guldkornen man aldrig fått använda, raffset, fuckmeboots etc.
Sedan åker man bara.

Man kan med detta i gaget, göra precis vad fan man vill. Man får öppet peka och klappa på stjärten. För såklart finns inte en nyna där som kan skvallra till någon av släktskapet eller andra hemmahörande kändisar. Troligast så kan man bli känd för någon dold talang och skapa en ny fanclub också.

Faktiskt så gillar jag den här iden. Den är spontan men ändå finslipad in i minsta detalj.
Och jag måste väl avslöja att dom ska till örnsköldsvik.





Kommentarer
Postat av: flin

vafan marwan - planen var ju nästintill Perfekt!!!!

2009-10-14 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!