Rullande stenar

Vad hände med söndagsmys?

Imorgon skulle min mama komma hit på besök.
Jag gick iväg till min lokala Ocahandel och bättrade på bjudfikat.
Tanken var att jag skulle smälla ihop ett bakverk här. Storslaget med mycket grädde på moset, so to speak.
Men nu gick dom och blev sjuk, så jag fick ta av mig kockmössan och gömma kaveln under kudden igen.

Jag har köpt kaffe också, något som varit bristande sedan inflytt. Hur nu det kunnat ske.
Däremot så har ju skolans kaffeteria fått öka koffeinkokeriet sen min inflytt.

Alles Gut. Nej nu måste det hända något!







Kommentarer
Postat av: Lovisa

vill du följa med på julbord? vi kommer upp torsdag kväll/natt 4 dec, på fredan tar vi det lugnt men sen på lördan blir det julmarknad och julbord. du är väldigt välkommen att följa med :) pappa sa att det kostar runt 390-400, dyrt men det finns tydligen ett helt eget rum med efterrätter!!!

2009-10-26 @ 11:17:31
URL: http://storasysterfalk.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, det ska väl ändå inte gå så långt hoppas jag!:p Kaffe-dropp:p kisses!

2009-10-26 @ 22:27:07
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!