Soad

Åhoj trälar!

Smaskar lagomt högljutt i takt till Soad, som jag av någpn anledning fick ett gravt sug efter. Som sexlust.
Det jag mumsar på är såklart min tacogratäng jag rörde ihop häromdagen.
Den vart så förbannat bra. Jag bara stog där och stirrade på den när jag tog ut den hett ångades från ugnen.
Att något får vara så vackert! konstpaus.
När jag stått där några minuter med tårar i ögonen utbröt kanibalismen. Likaså denna förmiddag.
Mätt som ett as ska jag ta en snuss och lägga mig på sträckbänken ett tag.


Min tidiga tvättplåga gjorde hjärtfrekvensen farligt hög när jag kom till dagens Demo, som för den delen just handlade om blodtryck. Vi blev manscetterade och pumpade på , i vila och i svettigt tillstånd.
Strax innan denna lektion hade jag kommit fram till att mitt bankomatkort blivit bortkommet/stulet/bortsupet
Inte så bra att ha i sinnet när man egentligen mäter detta tillstand iförd hängpattar och morgontoffllor.
Såklart klev jag upp i samma puls som Peter Harrysson.

Detta intressanta fenomen är inte lätt att genomföra ska jag tala om. Man ska lyssna , trycka, pysa på samma gång.
Och man trodde ju det skulle vara som att borsta tänderna. Nej där fick man sig en trynstöt.









Kommentarer
Postat av: hejamicke

hahaha mätt på rätt sätt är bland de roligaste ja sett idag..

2009-10-22 @ 15:27:12
Postat av: hejamicke

va slapp din blogg earrrrrrr :P

2009-10-23 @ 06:53:56
URL: http://pellemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!