The gardener

Woopa!

När man är bakfull och djävlig så brukar man dels försöka få någon att tycka synd om en.
9 fall av 10 fungerar inte det, eftersom rusets baksida förpestat mer än bara sin egna individ.
Vid dagen-efter-skallebank brukar man naturalisera spritmagen, jag brukar an vända mig av kost som innehåller  kanske enbart fett i olika former. Så det riktigt suger upp den sista udden av svineri.

Igår förefall sig det att ingen tyckte synd om mig och ingen fet mat fanns att rådgöra med.
Ett skevt ägg såg jag blängde på mig i mitt kylskåp, men för att undvika fågelinfluensa med knorrviruset avstog jag.

Det är då min faster bryter in och räddar hela dagen med en 3 rätters måltid som man sent skulle smälta.
Fyller jag år? Är det julafton? fyller kungen år?
fisksoppa, vitlöksbröd som starters.  Pärgratäng och oxfile , varmers. Marängsvish med kaffe som avrundning.
Michelinfet satt man och peta tänderna mellan raparna  av belåtenhet.
Gud finns!

Men idag verkar ingen högre makt existera. Snoret har klivit på av tyngre kaliber och jag har just försökt acceptera att jag har 168 kronor kvar att leva på tills det rinner till på saldot igen.

Snabbspolar helgen:

    
Louie och Nea                   Anna och Marie             Saga


    
Anna            o      Moi
(Som under denna kväll gick som tvillingar?)

Vi frossade på Plaza, afterworkmiddag. 1 h väntan men det var det värt.
2 flaskor vin senare och djup diskussion vad kvinnans genitalier kallar sig fick vi påtryckningar att
dra mot den mer testosteronfyllda förfesten.

" Kommer ni snart, det är 3 meter kuk som väntar"

"-Nyätna nu, 14 bröst är på ingående"

Kvällen höll adrenalinet flytande tillsammans med malt och humle.
Tur att det inte är tentamenfest varje helg.



Åter till dagordningen!









Kommentarer
Postat av: L

du verkar ha haft kul i helgen du :)...försökte mig på den där ordleken jag, he gick sådär...började bra men efter två meningar spårade det ur

- fuzzy duck, fuzzy duck, does he?

-fuck the duck, fuck the duck, duck it.

-with the cock, in the duck, fuck it.

du var saknad... får nog vänta tills du gör sällskap och styr upp lite, men tack ändå Handstand Mary!

2009-10-19 @ 19:17:52
Postat av: M

Helgen gjorde sitt så att säga! underhållande på många fronter. Ja ordlekar är inte att ta för givet inte..det kan gå precis hur som helst. Men kuk i anka är väl inte så dåligt.

Jag ska göra mitt bästa för att få skeppet att segla nästa gång!



2009-10-20 @ 09:36:03
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!