Klyktattarland

Guten morgen

Det luktar fortfarande curry om nävarna från gårdagens kvällsmiddag.
Kyckling Teriyaki, från Tunnelbanan.

Jag älskar när jag är så betänkt och klyftig, för att senare gräva ner den gnutta framförhållning jag så tydligt 
inte äger.
Hela mackan slukades, nästintill hel, i liggställning. Hela! och den utomordentliga planen att äta den andra delen
till frukost gick således upp i rök. Jag får suga på mina currystänkta fingrar.

Efter en dag med rörelseapparaten och demonstration på skelettets delar gick vi på Olles för att se på fotboll.
Vi och hela östersunds invånarantal. Jag lyckades sätta mig i sätet på rallysimulatorn, och satt därav fyrpunktsbältad matchen igenom.
Matchen var totalt understimulerande, trots många chanser. Det var väl de underhållande kalorierna i flytande form som fattades.
Nåväl, vad är en bal på slottet!

Dagens göromål, låna en sop och avlägsna det krossade glaset bredvid sängen från förra helgen.
Boka biljett till klyktattarland, men framförallt komma fram till när jag vill och bör åka? 
Lägga telefonen under dumpern här utanför, måtte det nya simkortet komma snart!
Smells like diska också..

Adjö!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!