Storsnasen

Hej honor och hanar!

En torsdagkväll som känns som en fredageftermiddag. Om exakt 2,5 timmar ramlar det in lappar på kontot.
Man blir tårögd. Lika tårögd blir man när dom efter helgen oförklarligt har bytt kassa. Man blir pank och patetisk!
Jag sitter förövrigt och äter kaffetryffel från Åres chokladfabrik. Underbart! Passande när man får fet plånka så att någon flåsig tandläkare utan munskydd kan dra ut gaddarna för en kräkvänlig summa.

Appropå Åre så åkte jag och 9 tappra IVP:eare till Storulvån för att möta brunstiga renar och våta myrmarker.
Vi gick kcickt på snabbmakaronerna och vinet vid ankomsten. Bastade oss vätskelösa samt kom fram till att sexuella närmanden  skulle vara omöjliga i kallbadet. Senare diskuterades mys i kåtan. Eller kåt i mysan? jag vet inte så noga.

Idag har jag alltså gått över en mil. Utan sprit, dock med stulna mackor och ölkorv på Storsnasens topp.
ca 1400 m.ö.h. Jag kände mig som Frodo när jag gick där blöt utav bara fan om fossingarna. Men det var det värt. Alla vill väl bestiga Storsnasen!

        
..det är ömsesidigt!               Ivp gör entre            Louise, Martina och majs

         
Hemkok och öle                  Sumosöder                       KåtiMysan


                             Eyh Oh Lets Go!


        
Inräkning stopp 1..                   Bjärvar                     Toppen is nådd!        


Jag trodde det var ett skämt med ängelhistorien. Tydligen hade jag fel.

        
M.Gluteus maximus            Min flock                     Domedagsberget
agerar på nedfärd!


  Lillsnase pekar på andra sidan!


Kroppen kommer inte samarbeta med mig imorgon.
Därför tänker jag redan nu annonsera efter hemtjänst för mat och hygienhantering.
Sugen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!