Spärrballong

Tjofräs!

Huvudet känns som en spärrballong, jag snusar för mycket och rör mig för lite.

Man kan väl lugnt säga att dagens insats på planen inte var till favör för min tidigare status.
Just nu lever jag ett soffliv. Inte alls optimalt för rygg och andra åldrande symptom som läggs till på min lista. Hypokondrin ökar, hjärnspökerna tilltar, törsten tilltar.
Nu är det helg och som jag redan fått påpekat så har jag ju det mest hela tiden. Men nu ser jag till den arbetandes perspektiv och glädjs när resterande inkomsttagare får vila med nåt uppiggande. En ärad lördag.

Jag står nu lite rotlös, vilket kan vara otillfredställande. Men snart kommer jag med en genial plan som räddar mig själv. Åtminstone för en stund. Det ska bli spännande!

Egentligen har jag tappat stinget för mitt skrivande. Jag gör mig bättre att bli skrattad åt på min bekostnad. Så det ska jag göra exakt nu.
Som fralle skulle ha sagt, du är ju en dåre du!

Sånt här gör mig bara glad! Nu ska jag garva käften av mig och snyta mig ett slag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!