white trash beautiful

Guten morgen!

Sitter och kollar på några snubbar på teven som försöker sig på power sliding med en lastbil samtidigt funderar jag om maten lagar sig själv och hur mycket jag får i lön nästa månad?!

Det är nu 2 dygn sedan jag sov normalt, men det ska det ha varit värt!

Tillbaka från 30årsfest och halloweenparty i Tännäs. Ofantligt trevlig tillställning. Känns bra med dialektbyte.
Jag var en dödsängel..och även dagen efter!

När maten är lagad, tvätten är hängd och disken i stället ska ja hyra mig en sjukt bra film!!!

slicka skita suga röv, Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!