Dokument inifrån

Ja hej igen.

Förstår att min publik legat sömnlös iockmed att aktiviteten här på bloggen varit noll, zero, nothing.
Men ska försöka återgälda med menande ord, bilder samt en å en annan ramsa.


Vi kan börja med några ord.
Sommaren är över. Det kan vi konstatera utan att försköna något. Inga fler dopp i grytan, ingen mer semester och därför inget mer jobb för en plastkatt som mig.

Det var dom värmande orden. Nu till bilderna. Känner att det kan blir fler bilder än ord, iockmed en omedelbar mobiltömning.
Looooooaaaaaaaaaading...
1301 bilder! Inte illa pinkat för en trähäst.

Jaha, hur ska man strukturera detta bäst då?
Tidsaxel med tillhörande rim och ramsa.

Vi börja med att roll the dice...


Modell gigantisk på tärningar. För att, det bara är så!


Här är jag


Eftersom det är min kamera och min blogg så kommer många minime`s

      


Rockbåten 2010! Kanske den mest ostyrda farkost och fölk som
jag seglat med! mycket nöje.


Långmicke lånar min klack för att ta ut nå krydda mellan tänderna!
Thats foocking teamwoork!



  

Jimmys garagefest! Jättefin tillställning i miljö rättvis till ägaren.:)




Välutrustad? Här har vi fått karvat plastlock till bestick och drickkärl.


Kinamatsträff.


Linus nyss överbemannad från pimplingstol och drickbart!

                 
..behöver man på jobb.    Werme,glad att se mig   Jossi med alltid medföljande rosa-grogglas!


Tänk om dom kunde propagera med detta i dagens reklamer.populärrt!



                                               
småbåtar compared to Maggie.    Barracuda fulfisk-challenge 2011



Höjden av otur? Nummer 1459 i följd!



Hej. Röd. Åker.Mot. Åstön.


Midsommer 2011.

              
Svensk sommar o Båtväder    Lajnus och Emma         Snus och wilson!


Kapten Näslund samt Linus( kan vara under kajutan vid bildtagandet) får göra kirurgingrepp då kräftbur med kylda öl slår knut på rodret och försätter Maggie på bryggplats!


Pappa balo och Hassefrasse motar mygg och tar det sonika vid mellatjärnaköja.







Älgöl, Hej!


Mid sweden Nats , Gnarp Röde camping. location: kilens stuga. Körde eget
singaloong med munspel, tvättbräda och ståbas!  

    
 Erika :)                 Tessan:)            Vilda pojkar med instrument.

Lisa och bikiniflickor på g mot volleybollturnering ala smacken.


Elinenne och amanda på Håkanssons innergård, lyssnandes till Micke springsteen innan GF





¨
Kisskatt


Fiiiiesk!


Dass i tönnebro med underhållande kissbilder.


Rättviksveckan 2011
   
Thäräs Mercen               Nusnäs, Mora





FinHanna!


Drakbåtsmiddag med B-rudarna! Emmelie och Erika höngriga!



Emelie och Hanna också hungrig, fast emelie mer törstig kan ja tro..


Sådärja! Lyckan är gjord med tvåhandsfattning på ölstopet.



Nu ska förkylningen och jag dö ut. Lev väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!