Men bara om min älskade väntar


OM min morgon inte kändes så oändlig..

Idag är morgonen oändlig, om så önskas. Ledig med stort L och har avnjutit en godispås-frukost.
Så nu mår jag istället illa. Bra start.

Vilken helg. Den har varit till belåtenhet, trots att jag egentligen inte gjort någon speciell nytta. Vilket jag oftast eftersträvar.

Fredagsträning, därefter spontanafton med dryck på irish med Lisa, Lin , Julia, Dan och John.
Kommer att sakna er otroligt nu när alla återvänder till plugglivet.

Under lördagen blev jag med tvättmaskin. Efter att ha parkerat den i hallen omonterad blev jag medbjuden på nöjeshallen för en genom tiderna magisk 5-kamp. [Gocart, jaktsimulator, laserhall , fotbollssimulator och rodeoiridning]Svett, tårar, dåliga däck och tjurstrypning.
Efter en delad förstaplats, räknades jag som bronsenär! För att fira pallplats blev istället ljungaverk en kväll på aveny. På kvällningen utspelades också en hetsk kamp  mellan åska och blixt, vilket resulterade att vi gömde oss tre pers i framsätet på min golf och bad till dunderguden att skona oss från utplåning. Vi överlevde alla utan framtida men, vissa mer full än andra.

Söndagens fotbollskamp på Flodbergs ip blev högrästramp och miljoners målchanser. I slutändan föll mållotten på mig av alla, och vi gick segrandes därifrån. Mitt lag är bäst ingen protäst.
4 tunga matcher kvar innan serien är avgjord. Vilket jag ser med både ris och ros. Min framtida karriär är på upphällningen (åter igen)!

Idag har listan på to-do blivit sådär toalettrulleslång, och jag ska snart börja..strax, om ett tag, senare...Ja ni vet hur det är. .

Rodeopenis på nöjeshallen. Med betoning på Nöjes-hall1



Fridens xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!