GET ON

Get on, get on baby, get on
Get on, get on baby, get on
Well, let me be, rock and rollin' free

Tänkte egentligen skriva något med lite mer substans, lite mer djup. Men vafan klockan är 8:08.
Jag markerade texten i fetstil, så nu blev det genast lite mer väldisponerat.

Jag menade egentligen att plita ner rader från min ungdom. Men den är ju förövrigt ratad och passé. Nu börjar åldersnojan kliva på. Jag tror den tar energin av mig..speciellt när jag går här hemma och kissar in mitt revir dagarna i ända.


ung och vital i Laos

Några frågor jag hoppas att få svar på är, När är man säker?
Det är ju inte som att testa ett par gummistövlar och konstatera om dom släpper in vatten eller inte.

Men som sagt Get on, det hoppas jag även de säger på bilprovningen ang min golf.

Aktuella Jippie-händelser:
Lagfest i Storbränna
Sommar

Kung Kung Kung motorcykel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!