Have you ever seen a deadman die?

Godkväll kvigor och kultingar.

Jag vet egentligen inte om någon läser vad jag skriver(?)
Kanske ska byta språk..för jag kan ju en del språk. Typ tyska:
 -Die spanishe reitschule in wien!
En fras som är ganska obetydelsefull i daglig mun, men en mening som gav mig Mycket Väl Godkänt i tyskaämnet på högstadiet.

Nej, faktum är att jag tror folk gillar bilder. Det är väl också ganska självklart när man inte behöver kunna läsa i dagens samhälle. Det finns stavprogram som gör att vilken läs-lat eller alfabetiker blir till rockstjärna i en annars så ordblind vardag.
Det jag menar är att bilder är bra för alla. Jag har ett par jag tänkte spä ut här. Bebapaluuuba!
Kör en kronologisk livs shuffle..så det är alltifrån 06 till today.

Kissa inte i brallan, nu kör vi.
















































 




  






 

 











 




























 






 


 
 

 








 
  
 
   


 






Godnatt storchhar!



Kommentarer
Postat av: Josie

Jag läser! Men bara för att du skriver så roligt :P annars hör jag till dem som tittar på bilder :D

2011-11-11 @ 14:16:51
Postat av: M

Det ar okey Jossi:P Det dar med lassvarigheterna kommer fran det faktum att det finns de som inte kan lasa nar de gar i gymnasiet, alternativt de som tror att vitsippa ar ett djur( ett test som gjordes i en klass i sthlm)Men a andra sidan kan just det att ha och gora med allmanbildningen i sig :P Skriver fran jobbets burk nu sa det ar darfor det ar brist pa prickar!

2011-11-11 @ 16:23:22
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!