Kryptik

Skövde hit och skövde dit.
ca 140 mils renaultåkande i en bil där man får kapa benen och lägga dom på taket. Man var född i fel kontinent för att få plats i den där. Men allt går.
Lillebror installerades på skövde praktiska, jag sov i loftsäng och somnade runt 21 tiden. Sedan återvände jag mot hemmets vråer. Mission and roadtrip accomplished.

Lördagen ,som jag egentligen räknat bort på grund av resetid, blev omräknat och jag sladdade in på statoil bergsgatan strax efter 15. Detta resulterade i dels trötthet och öm rumpa, men också att jag kunde kamma luggen och träffa fina människor kvällen till ära. Go getters spelade på railwayen.
Dessförinnan hann jag också använda simhuden och relaxa på Himlabadets spa-avdelning. Grät lite över priset och att vissa ville kissa i bastun, men det var behövligt.

Kvällen var braig. Spännande inslag av Hb-mojitos, delade galgar och annat löst folk.
Vill även ge en extra guldstjärna till min telefon som får pris för sämsta insats någonsin. Får hjärnblödning bara såhär i efterhand av dess existens. Nej ska nog göra hjärtochlungräddning på ersättningstelefonen och ta den i konstant bruk. 

Nej upp och filea fisken. Sen nattjobb. 






I’m taking it slow
Feeding my flame
Shuffling the cards of your game
And just in time
In the right place
Suddenly I will play my ace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!