And I cant walk out..

Shoho!

Tänkte ta cykeln på en tur. Men nu blir det mest bilen som kommer att rastas. Regnet kom och knackade på!
Pumpa vinterdäcken till ballongsize.
Äntligen kan jag parkera och svänga utan att ratta mig sjöblöt av svett.
Nästa bil får mer än gärna ha servo.

Nej posta brev,kanske ta en tur bland motionsmaskiner sedermera lokalisera ett fin fint golv.
Det måste hända någonting nu!

I helgen blev det Redhouse Rumble på Aveny.
Det drog en hel del folk. Runt 500 strecket bland besökare. Very nice!
Några stegfel i dansen inträffar när rundfötterna tar vid, dock väldans bra temp på nöjesfaktorn.
Lördagsbestyren blev lågmälda med godisskål och go-pläden min!

Veckokalendern är som vanligt sporadiskt planerad. Man bara kör och se vart man kommer.
Lillebroren flyttar till skövde inom en snar framtid. Jag blir co driver.
Och om du ser det här edbergskan så kanske jag knackar på din port inom kort:)


PÅSPÅRETHEAY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!