Digestiv

 Hej monsterdiggare!

Igår blev sovsällskapet två digestivkex [ chex]. Det kryper på mig överallt just nu..småsmuler å skit.
Katastrofväder ute så man bara vill slå på den där obefintliga off-knappen och starta upp sig själv vid bättre tillfälle.

 Förutom dåligt väder, så är man pillertrillare. Och förutom det så är jag hungrig och med undantag från det så hade jag helt misstagit mig på helgens datum. Jag trodde detta var helgen med sifferkombon 4-5-6. Alltså så är det inte RedhouseRumble den här helgen. Alltså så har jag gått och sett fram emot ingenting.
Usch, vet inte hur jag ska tackla det här.

Pyttipanna kanske, det råder bot på det mesta.
Gör om gör rätt!

Sieg hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!