FANtastiskt

Alltid när jag får nå ryck i kroppen, helst när dessa  välgärningar och glädjerus stundar, får jag planer på att vilja göra Allt! Det är allt ifrån att bestiga berg till att bli mästare i...cykling?

Men hur många liv lever man, preliminärt?

Bara ett. Det är ju det som är så synd.

Hur som haver har jag suttit med smilbanden från öra till öra och kollat på folk som har mer myror i brallan än mig själv.
Boogie woogie folket. Ja alltså, man kanske skulle satsat på annan aktivitet när man fortfarande kunde böja alla leder åt olika håll.För fa-an vad kul det ser ut!

smygspanar på altiras kurser. Men vad är en bal på slottet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!