Stjernfall

Ohoy!
kollade igenom mitt senaste inlägg och insåg ganska snabbt att jag tämligen beskrev min tidsaxel mot döden. Inte det muntraste kanske.

Så ja får väl slänga in något mer underhållande nu. Trots att jag är gravt slö!

Idag torsdag..öh..torsdag var det va.

Helvete nu kom jag av mig. googlade sönder just veckodagen torsdag och kom in på detta!

holding.jpg


Piss with this
  Kvinnliga pissoarer och kvinnopottan Pipinett är ju bra. Men Whizzy är direkt rolig. En klippt och vikt papperslapp som gör att andra halvan av befolkningen äntligen kan pinka sina namn i snön.
"I love it, I love it." Den 50-årgia uppfinnaren Janis Wagner erkänner att hon pinkat i offentliga parker och i gränder lutad mot husväggar. Som det står i instruktionsbroschyren: "Relax, aim and go."









Ja men jag ska väl fortsätta då.



Idag var jag sjukt trött när jag vaknade..


gäspade till en aning och packade ihop för att bege mig till jobbet..




Dagen var lång och slitsam.
Misstänker en inkommande sjukdomsfront.Kan vara nån strålning från databurken som numer återkommit i min makt!


När jag var och kissade på en av jobbets dass svär jag på att jag såg en groda i toaletten..




det skulle ju troligast ha varit något annat..meeeeeeeeeeeen den simmade iväg.



Det störtregnade mitt på dagen, jag blev lite sur. Men efter regn kommer solsken som Roland skulle ha sagt..


När klockan väl slog mat på uret drog jag till på en frestande lax..



När jag väl fick stämpla ut klockan 19.15 stod jesus  där och drog långfingret åt mig??
nej nu svävade jag ut igen...



Jag startade upp min supergolf och begav mig mot hemmet. Allt är frid och fröjd med dansbandskväll på radio guld då jag helt plötsligt får syn på ett stjärnfall!



jag höll på frontalkrocka med bilen då min tefatsögon spetsade blick åt annat håll..än på vägen



Snuskigt fascinerande då jag inte sett något liknande förut!
Stjärnan eller kanske det var en meteor ändå.. som hade tagit sikte mot Ikea?! Undra vad Kamprad sagt då?


(fanns ju ingen arg eller galen bild på Ingvar. Men det är klart att det kan vara svårt att vara förbannad när man är tätare än fjäderdräkten på en gås)



Vad jag senare önskade mig av den där fyllefallande himlakroppen förblir en hemlighet..



Nu har jag diskat och hängt tvätt. Jag hoppas den här känslan av feber lägger sig tills imorn.
Då ska jag till jämtland och hjälpa farmor med veden



Dags att fade in to dark


GOODNAJT!
woops, glömde en sak.

Jag har hittat bortsprungna tonår i form av dataraderade bilder som inte alls var raderade. Bara omplacerade djupt inne i nån hårddisk på pappas relik till stationära dator!

Jag blev lite happy och lycklig!!



åtminstone stundom lycklig..


Murielvonbronx



Kommentarer
Postat av: Josie

Hahaha Älskar kombinationen av text och bild :D

2011-10-14 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!