TÅWTA


Tisdagstårta på menyn.

Pappa har varit här och fortsatt o-livet med kopplingsdosor och nya eluttag. Jag håller käften och försöker vara en duktig dotter.
Att vara den duktiga dottern antog idag formen som bakmomma.

Tårtan är fortfarande under construction, inga yrkeshemligheter kommer att avslöjas.
Inga tips eller råd kommer heller att utdelas :P
Behöver en slickepott!!!


Cakes of class

Tittt!! mina favoriter av Tim Burtons verk på tårta..
Tim Burton’s Corpse Bride cake






Ja vi får se hur det här slutar.

Ångrar mig en aning nu att jag visade bilder på ouppnåeliga tårtkonster, så att mitt resultat kommer att se ut som skit. 


Tadaa!!
Här har vi Inte min tårta.
 Men lyckas jag inte bättre så skiter jag i husmodligheterna.
(ledsen om ja hänger ut dess skapare,men den kanske smakade bättre än den såg ut:P)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!