Håll i kycklingarna jag är påskräven!


PIP PIP!


Solen skiner ute! Jag dricker kaffe och spanar in mina trevande påskliljor, som förmodligen kommer att begå ofrivilligt självmord innan de lyser av gul prakt. Det är påsk btw.

Idag är det inte vilken fredag som helst utan Långfredagen och Redhouserumble har Easter bash! Parken öppnar portarna för en dansant RetroRöj-afton osv. Alltså en dag full av roliga aktiviteter i bygd och obygd. 

Jag känner numer av den vemodiga bitterheten över att jobba inatt. Men jag vet ju att när man står vid stämpelklockan imorn och åker hem på morgonkvisten att det är så värt det. Sommaren är ju bara på incoming.

Hoppas alla får en fin fredag, samt påsk! ...

Jag har ju detta att se fram emot!!!!!!!!!!!!

BARCA BARCA BARCA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!