Ledighet Royale!

WOOOOP WOOOP!


Efter nattpass kommer
solsken. Åtminstone var det något jag hade önskat mig, till viss del behövt. Tyvärr blev det regn och rusk och glädjen över att få vara ledig spolades ner som en bajskorv.

Någonstans i tumultet mellan arbete och återhämtning orkade jag motivera mig till löpning. Vet inte om det är så hälsosamt att pressa sig så, men det mentala stärktes en aning.

Jag är ledig nu! Det känns wunderbar efter i princip 4 nattpass på raken.

Har betalat alla räkningar och smygskulder, ordnat med pappersarbete, städat diskat och kirrat alla vardagsting som blir åsidosatt när man jobbar, sover, äter om vartannat!

Nattens topic på diskussionsagendan var Red sock! Ni förstår hur avancerade tankebanorna blir vid 5 tiden.
I say no more.


Har rensat mobilen och lägger in lite ord i bilder istället:



Kisse, inte alls intresserad över mig eller att vara i min närhet.


Edberg ala kock. Ordnar föda till mig o Anna i Eskilstuna


Grillar sig lite på parkeringen i e-tuna




Fin PåskRonjis


Påsk-kyckling


Bodegan i sörnacksta!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!