TATTOFUCKINGNONETIME

kisse less..

JAHA, nu har jag väntat sedan slutet av jan på att jag ska få komma i göra nåt åt min nuvarande tatuering.
Olle på tatueringsmaskinen skulle göra den efter bra rykten och kunskap.

Fick tid den 31:a maj då jag var där i början på året. Tyckte det lät sjukt, men fick helt enkelt svälja förtreten och hoppas på att tålamodet kunde bygga broar.

Problemet ligger i att min Barcelonaresa är 3 dagar senare ! dels blir det tajt på cash, och sen får jah bo med tröja på stranden. Om man är noga..som jag är om man ska pryda kroppen med ink.

Fick med djup ångest och tvivel, till viss del håravslit, avboka den. Nästa lediga tider släpper han i augusti!!!!


JAG FÅR MÅLA MED BLÄCK. Fan.




(ledsen att jag görr narr av din favorittatuering, men den är ju bara för dålig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!