Svålhålet!

Hej bastardos!
 
Det var ju några ljusår sedan jag komponerade ihop någon sylta här. Det blir lätt så då ork, motivation och humör inte slår sig följe. Sedan finns det väl inget mer krasst att läsa än hur jag beskriver morgonritualen , från frukostflingan till morgonkissen samt tandborströrelsen innan jobbet. Så det är bättre att lägga sådan kapitel på vila.
 
Jag är fortfarande 1.70 lång( enligt pass) lite mer korthårig, och fortfarande svartsvall då det är nykulörat.
Jag är en aningen tanigare men med samma magsäck som suger efter kalorier och sockerbomber.
Samma gamla dåliga humor och rastlöst begär att få så mycket gjort på så lite tid som möjligt. Resultat blir krasch.
Så jag har känt mig lite som en frontat 740. Men det mesta går ju att laga. Så jag hoppas att med rätt verktyg, kunskap och vilja att det ska rulla igen.
 
Sommaren kan man ju säga är förbi för längesedan, om den ens varit här. Skam!
Och eftersom jag fått tillbringa merparten inomhus tänkte jag bjuda mig själv på en hälsoresa till valfritt land. Det enda som eftersträvas är sol....å Vattenland.
Helvete vad jag ska åka som en inoljad liten sälunge!
 
Min operation bil står på on hold. Men med ett garage och lite flax får vi till den i helgen då jag åker för att bli skogsmulle hos farmor på höga berget. Pappa laddar bössan och jag ska baka.
 
 
 murielvonbronx
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Josie

Mys på nu som bara du är värd i helgen! :)

2012-09-01 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!