Herr och Fru Gud

Hay!

fridaysuckers.

Plaskandet gjorde mig seg, mör och som pricket över iet också sjuk!!
Tror mina ofullständiga sömntider hade ett finger med i spelet också. Inte helt otroligt.

Jag har halsat vatten, echinaforse, C-vtamin, ipren, alvedon, glass, frukt, nässpray, läkerol och annat som man ska pula i sig. Huskurer samt receptbelagda preparat. Tror jag har överstigit det rekommenderade intaget av just tabletthelvetet. Jag är skeptisk till dess användande. Men jag skulle göra ett försök och se om det verkligen funkade. Hela kroppen skriker feber! Men varje gång jag tagit tempen visar den på typ 37,1. Hur stor inverkan har ipren/alvefon? Hur många grader kan den sänka tempen med osv?

Jag skulle iaf jobba idag. Vilket jag också gjorde. Trodde döden kom och skulle hämta mig där vid 6 tiden imorse. Fy fan. Värkande ultrarapidkropp, torr i hals och ögon plus ett molande tryck över pannloben. Hostade så jag tror hjärnan skulle rinna ut genom näsan. Men det var bara snor.
 Men aptiten är det iaf inge fel på. Jag fick kommentarer kring min hotellfrukost jag smulade i mig på jobbet.
Nej, jag brukar kunna äta oavsett status.

Fick även en temla av kaptänen. Jag tror det gjorde mig stundvis friskare:P

Så herr och fru Gud. Gör mig frisk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!