2012!

Åhoj. 20fucking12

Nyårskvällen blev som den skulle!
Med högtidsöverskattning så skulle det bli en tuff nöt att knäcka. Men jag hade inte ställt några som helst krav mer än att sällskapet skulle ro båten i land. Och som vi rodde!
Mäkta bra afton, med basketdans, oldschoollåtar, mat som skulle kunna ha räddat alla u-lands svältfödda.
perfekt!

Tack ALLA ni som gjorde aftonen till en minnesvärd sista lördag 2011, samt tidig 2012 ;)

När det började sloka, lät jag mig föras till hemtrakterna och fick en dejt med gamla kamrater som körde sitt rejs i fagga. Man kan säga att det var pricket över iet trots att man var helt slut! Hockeytävlingen kl 4 fick bli mitt fall. Och jag å nyårsklänningen for hem till halmen.

Vinkar av 2011 och välkomnar 2012. Och det här året ska slå tidigare år på fingrarna.
Tungt har saker varit med allt som hänt. Men när man står på botten och tittar upp, då kan man inte vända om. Bär kroppen mot toppen!

Såna här nyårslöften är väl banala i sig, men jag siktar på att sänka mina krav. En sak i taget, få det bli.


Bilder finns. Säkert en del filmer också som jag, förvisso, hoppas är bannlysta :P 

Fina vänner ( bilderna är stulna )





samt tillhörande pojkar.

2012 

And I am the one that want to choose
always want to play
But never want to loose



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!