Ångbåtsblues

Välkommen ombord!

Skam att behöva kliva upp klockan 4.35!
 Speciellt när man inte behöver. Klockan ringer om en timme..och här ligger jag med tefatsögonen i taket.

Kastade det där med omsomningsförsök i sopkorgen! Tog ett tuggummi och har nu blivit från lite, till vansinnigt hungrig.

Istället har jag planerat dagen. Har många stationer att göra stopp på idag för att bli nöjd.
I vart fall snöade jag in mig på tuben i väntan på att butiker och instanser ska öppnas.
Nu har jag gått igenom tamefan varenda katergori!

Har iaf plockat ihop övningar till kvällsen fyspass. Blir inte tjejerna schleten av det här. Ja då är dem oövervinnliga!

Nej nu har handeln öppnat. Frukostinhandling.

Hej mat. Eat me!






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!