Hur ska jag närma mig detta, våga berätta

Lördagsgodis! Nej jag menar Fredagsgodis.

Ja jag åt godis igår. Jag mår ju som bekant riktigt risigt av godis, men jag kände att effekten av bittersweet var påtaglig. Tur jag leasade iväg dom senare på kvällen. Det var mitt fredagsmys. Men det var jag värd.
Var hos Frisk och hade kvartettsfest, minus 2 av oss som inte drack.

vi satt och kollade på tuben, på bland annat den här grabben som lirade på avloppsrör. Vissa har ju för mycket frititd



Sen dom här stånkarna som skulle få igång en gammal v8 scaniamotor som stått i 10 år...



Idag är det biodag med mor, min hemkomna broschna och hanses tjej.
Det blir lämpligt med tanke på cup imorn.

aufwiedersehen. Tscüs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!