Hurt!

Tjao!

Summerar helgens potpurri.

Fredagens redHouseRumblepremiär ,efter en tids vintervila, var superb.

Såklart så blev man inkallad som plastmarodör under lördagsmorgonen, det ingick inte i grundplanen
men som vanligt har man noll talan när man är pengatörstande plastenstöring.
Men att stryka fredagens evenemng fanns inga planer på. Började hos Jossi och körde järnet varmt,metaforiskt talat.
Jossi skulle förklara en sak angående min gravt rullade lugg...
-..Äh, vänta jag slår på en låt istället..!" haha. The cartoons blev låten! Fiint!

När vi sedan var klar åkte vi vidare till Frida och Rob.
Det blev mixade hallondrinkar och kameldansen. Måste ha sett otroligt skrattretande ut. Men vi kommer leva länge.
Kökshäng och rom å cola innnan vi tog volvodroskan till Avenyn.

Dans och slams till  bla .Dr Andys rythm & Rehab som gigade för första gången, helt klart godkänt:)
Kvällen avrundades för tidigt, men tillräckligt inför en lördagsmorgon med 7-19 på schemat.







På Lördagen åkte jag efter jobbet till Nävsta skola för att fira Erica som blev halvgammal. 25år!


Gamla ansikten och nya förgyllde kvällen. Tack för inbjudan!


Men kvällen blev kort eftersom söndagen blev jobberikad den också..
Tur Noppe skämde bort mig med 18liter  julmust och chokla på jobbet,
så jag slapp vara så gråtmild över lördagskvällsförlusten.

Nu har plastångorna lagt sig och snart dags för kvällspass på planen.
Nu ska cash och jag dela en kopp!



I wear this crown of thorns
Upon my liar's chair
]Full of broken thoughts
I cannot repair
 
Beneath the stains of time
The feelings disappear
 
You are someone else
 
I am still right here







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!