chili con crazy

Morgonstund har bönor i mun!

Nu har man fått bytt ut semestervickningen mot rejäl hemmakost. Smakfullt och mättande.
Jag vaknade oroande tidigt imorse och satte igång med operation chiliconcarne.
5 matlådor senare tillkom frukostkaffet och hjärnan började spåna iväg på dagens äventyr.

Nu är det inte långt kvar innan man byter friheten mot plasten och dem där charmerande 40 graderna indoors.
Blir ingen bränna där inte. Men när man fyllt pengapåsen åter ser jag på håll en avslappnande sol och parasollresa i slutet av detta år! Mersmak kan man säga, men svängig underkjol får lätt utbytas mot uppblåsbar madrass i glittrigt hav.

Jag hoppas förövrigt att jag får gå på bio snart. Har numer en pergamentrulle på filmer jag skulle vilja öga igenom, Typ snövit. Kanske ska fråga mina dvärgvänner toker och trötter.

Dilemma nr2: telefonångesten.
samsung galaxy s3 eller när nya iphone 5 (ev) kommer ut. Dags att byta från kontantkort och bli vuxen med abonnemang.

Behöver stöd i denna framåtutveckling! hjälp mä.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!