min guru hade sagt nåt om köttets makt

Hoj! Min inre klocka har slagit sömn! I övrigt är det 6 h till jag får göra kväll på riktigt.
Det är då också 24 h innan jag får göra helg på riktigt. Hela känsloregistret hoppar och applåderar. Fast inombords.
Idag fyllde lillslempa år. Och hon är nästan lika gammal som mig. Hela tomtegränd blev befolkat av pilgrimsfärdade filurer. Själv svalde man kaffekoppen och fick surt puttra till plasten som behöver min fortfarande näve.
Midsommar är över också..det betyder att sill o nubbar stökats av. Järkvissle fick bli målet för denna aktivitet. Mycket bra med klubb.cigarr.älvfiske. ravinrally å lite ketchup.
Nästa anhalt. Gnarp. Får vi se om tillnyktringsenheten får pälsarna lugn
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!