Somebody I used to know

Hej footloosers!

Igår när jag skulle vara duktig/ nyttig och ha en fullfjädrad fruktsallad-söndag, tog kalori och flötbegäret över. Bara att åtgärda, då magens ord är lag!
Med den mest pizzeriatäta förorten så var den nöten knäckt ganska omgående och efter en gondola i magsäcken låg man som en blekfet rockstar i soffan!
Äpplen var åter ett minne blott.

Kvällen gick i tårens tecken då jag satt på tuben och granskade hedringsfilmer. Dessa tillägnat fotbollsspelare som under matcher mött dödsängeln. USCH!
Mer än jag trodde, då nu Fabrice Muamba blivit uppmärksammad efter kollapsen häromdagen.


Men nu till nåt mer roligt:
Vad är det för tre saker som genom dessa bilder associerar till  MOI?









Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm...såg katten på första bilden å tänkte kanske att den har nåt att göra med "sommarkatt"? ;)



2012-05-08 @ 01:39:37
Postat av: L

Kan första bilden ha nåt att göra med katten på handleden? ;)

2012-05-08 @ 15:12:58
Postat av: Muriel

nämen vad är det jag ser, två kommentarer.

Herregud, dags att köpa trisslott.



KATSCHING! ni har båda rätt ;)



välkommen att hämta er färgradio.



2012-05-08 @ 17:03:50
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!