Im missing you insane, and my heart bleeds

Haj Haj Haj!

Snart halvtid på en vecka som kunnat strykts totalt ur denna kalender. Har varit på rekryteringsträff via arbetsförnedringen, möjligen den femte. Ja, de vill ju såklart skicka iväg mig till gran canaria och sälja reflexvästar! Man kan väl säga att jag inte är sugen, inte ens ljummen till att tjäna 90 kr/h.
Nej jag trivs hellre här bland min tjockteve, inglasade balkong och tickande golf.

Mysteriet med den försvunna getingen är iaf löst. För de som är intresserade.
Efter att jag en naken morgon blev attackerad i hög hastighet slog jag den på käften med täcket. Därefter var den totalt försvunnen. Jag letade och ruskade i allt som fanns i min väg för att den skulle komma fram. Det hela resulterade i att jag sov i enbart pläden min kvällen därpå, då jag fick för mig att den saten krupit in i påslakanet för att bunkra tills rätt tillfälle kom för att stinga mig!
Men när den huttrande natten var till ända så fann jag den på rygg vid soffkanten. Likstel och obevingad . I won och fortfarande oskuld från hetinghugg!

Nu hoppas jag att resterande av veckan går snabbt. Två träningar kvar, samt en match. Torsdagsfirande av Erika som blir 25, en fredag med klotkastning och en lördag med ranchbesök. Ja jag håller mig till nuet så slipper jag stressen och framtidsplågorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!