New year

Grått nytt hår på alla!
2012 till ända, och det känns skönt att blicka detta år i backspegeln!
Sitter o grunnar på vad som verkligen varit toppen samt botten? Och jag tycker ändå att barcelonaresan var en av topparna detta år. Samt turen ner på Hot rod reunion!
Nånstans så var också divisionsklättringen en av de mer roliga också.
Det som varit botten är nog bristen på arbete, fast som mer gjorde sig påmind i slutet på året. För under sommaren drogs stämpelklockan varm! Tyvärr så är det numer så sällan att jag nästintill glömt bort mitt anställningsnummer. Men ut med det gamla in med det nya som det så klyschigt heter.
Av de sämre slagen så finns det alltid saker som drar ner ens humör, vardagsformationer som förändras och vägrenar som måste svängas på. Hoppas såklart att jag tar ett steg i rätt riktning, men oavkortat så vet jag att jag har vänner som står där i korsningen om man väjt fel. Det ger en trygghet i stanken när man är bedragen av tanken;)

Julen är utstädad och högtiderna är förbrukad. Känns skönt! Nu ska jag försöka använda mig av träplankorna som står i förrådet och samlar damm, samt åka och göra suicidejumps med brädan som också den står o skämms. Samtidigt ska man hinna med träningar och främst arbete. Men allt går om man vill.
Dags att dra sig en sen kopp rivigt o ladda inför ännu en morgondag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!