Min lust är fri, men min frihet är bakom galler

image1COMEON!

Då var det dags igen..uppdatering. på alltoch inget.
Just nu känns allt så skönt..oroligt skönt. Det är nästna panikartat emellanåt.
Jag är rastlöst lugn.
Skolan är avklarad. deadline onsdagen blev ett ansträngt mål, men den som ger sig fan på något misslyckas sällan. 4 grejer avklarade på 12 timmar.. jag var slut.
Men det var det värt. MVG i alla bildkurser..samt religion efter mitt arbete om Adatoismen som är min egenskapta livsåskådning. hah.
Även projektet klarades av i tid. Det som legat som irriterat grus i mina dojor. Never mind the grade, men det var klart, lagt på hyllan!

BALEN.

image3


som sagt nästa evenemang efter mösspåtagningen var tisdagens bal.
SHIT. det var full rulle in i det sista.
Klänning, naglar och hår.Och det vart bättre än planerat.
allt var egentligen perfekt förutom vädret.
regnäckel!
så roligt att se folk man aldrig sett förut, så uppklädda och fina.

upcoming, bortamatch lördag, östersund.
en match som är så inihelvete viktig att ja får ståpäls..bommar vi 3 pinnar så man man ju lägga ner.
efteråt så nalkas utgång, mest om vi vinner annars kommer ja vara på så pissed humör.


Jag förstår inte hur du kan göra som du gör?
jag vill inte, eller jo. faktiskt. helt ofattbart.
det är som en trygghet fastän så abstrakt att jag går sönder.
så okomplicerat, så intelligent, så charmig , så hemskt att jag blir rädd.
Du ser det ingen annan sett, nyanser jag inte vill visa.
det räcker som det är, du är speciell.
det tycker jag.
men jag vill inte vara för mycket för att vara för lite. för att vara nån annan jag inte är.
jag är jag. du vet.
tack!


STUDENTEN         SP3B                 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fy fan..

kyss o klämmm/ MURIEL VON BRONX
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!