Moby-day!





Afton!


Det värker i kroppen, ungefär som att man har festat för hårt för länge.
fast så är ju verkligen inte fallet.
Jag somnade i luren igår, igen..
suck!

Jag var avliden
vid vaknat tillstånd så det blev inge eng eller religion.typiskt.
Ingen lunch heller för den delen. det skaver i magpåsen..ja vill ha food!
tur att farsan lovat mig en pizzeluring :D men han kommer om två timmar.!
den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge elelr hur var det nu?  dumt talessätt..
I värsta fall får man väl ta kattmaten, sara verkar ju kunna göda sig å den iaf.

vad händer en dag som denna?
edberg o co åker till stockholm vet ja iaf..i övrigt är det ganska oklart vad som sker..
dan kommer hem ..även farsan!

nej äventyren får vänta..
slitaget på kroppen gör mig ofunktionell.
En sak som är säker att ja lär stupa tidigt i afton..!
gärna med en påse chirre lite dippi o snask!
hjärligt gotttt!
 
men ändå...ja undrar..
kanske man ska ut ikväll?



Det känns lite bättre nu i vart fall, det uppprivande tillkännagivandet bröt lite på det onda.
Men ändå så går det inte att hålla till baka vad som jag gjort!
jag förstår verkligen, och jag är glad att det gått vidare, att du funnit det du velat.
om man ändå kunde göra saker ogjorda, så man slipper leva som jag gör.!
tack.


På uppdrag, laters! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!