Skreia

TJOBBIDo

Ja som namnet på min titel förtäljer så är Skreia mitt arbetsställe den kommande tiden. I 2 månader ca.

Allt har gått snabbare än planerat, fast ända segt..heh
I vart fall fick jag först och främst en förfrågan att komma på intervju på proffice i Gjovik..
och jag var helt utom mig av extas.

Sedan ringde silje häromdagen, och frågade mig om jag kunde börja jobba på ett bageri och packa  bröd som skulle skeppas ut. Hon ville ha svaret ganska omgående, och utan att tänka mig för tackade jag, Ja.
Tisdag börjar jag på mitt nya jobb.

Tydligen har silje fixat bostad åt mig..et typ av kollektiv som skall delas med 2 eller fler svenskar som jobbar där ja ska jobba.
heh hoppas det går bra.

Uppi allt det här är det också en hel del andra saker som florerar.
Tex Robert, min kärlek.. jag vill inte att vi ska ge upp. Men det här är nåt jag vill göra..
det  är bara 2 månader..
jag hoppas vi klara det.

I vart fall så är min kära fader inte hemma..något som tär ännu mer..
nu har jag ingen som kan klaga på mig eller hacka på att ja inte kommer klara mig själv..
det är som något omvänt stöd..dför han Vet att jag klarar mig.
men man vill ju gärna säga hej innan man far. Jävla fransmän som ska strejka..nu kankse han inte kommer med flyget.

jäjä..farmor lät inte alls så glad när ja berättade om mitt äventyr..
Hon började halvgrina och ojade sig  besvärande att hon inte kommer kunna sova på nätterna( vilket hon itne gör ändå, but still)

så det mesta med det här ser en anignens negativt ut..
ja förstår inte..ja kommer inte vara borta i evigheter..jag kommer ju hem..
'
Nej nu ska ja återgå till mitt google sökande angående Skreia, ett litet skitsamhälle någonstans.
/NÅtt som är bra att det är bara 20 min bilfärd från edbergski i Gjovik:D/ great

Hoppas att allt går som smort..

HADE! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!