bakislicious

tjo!

Dagen-efter-syndromen har hängt över mig idag som en pandemi av hjärnkramp!
herregud, att man ska bli så förtvinad av lite alkohol..ligga  fosterstälnning, äta massvis med mat utan att bli mätt..
usch!
Men det gör egentligen inte så mkt eftersom jag hade rejällt kuligt igår!hihih
Som sagt, fredagskvällen blev en filmkväll med robban, massa chilinötter och hinkvis med svartvinbärssaft.
vi såg nyaste Beck- svaga länken samt Van The Man 2 som jag tjatade till mig.

helst brukar ja inte vilja se någon såsig svensk kriminal rulle, men eftersom den hjärtskärande Persbrandt är med och Stänkargrannen, gjorde jag ett undantag. Beck är nåt man ser på teve 4 i brist på annat..¨
well..van The Man blev till en stor besvikelse..Den eldande karaktären Van wilder var inte ens med..utan Taj Badalandabad var nu vans efterträdare..morr  Its the white berrrrieee
Den funkade väl..




Lördagen,
vad mer kan jag säga än att varje lördag är ungefär likada som andra lördagar i mitt liv..
som fotbolssfjant har vi matcher på just lördagar..vilket gör att varje helg är förstörd. gud vad mycket lördag jag skrev. JÄVLA LÖRDAG!
jag ska berätta lite kort hur det ser ut för mig en lördag(vid bortamatch):

1.kliver upp i sina trygga vrå vid 10.
2. Samling i B-åker 30 min från mitt hem, kl 12. 00
3.Packar, äter, åker buss..
4.Byter om, taggar till, värmer upp.
5. Matchstart.
6. Sliter
7. Klagar på värdelösa domare..
8. Halvlek.
9. Springer livet ur sig.
10.Tung andning..
11. Domaren blåser av..vinst eller förlust.
12. Svettas, duschar, buss
13. Jävla buss
14  Tillbaka i b-åker.

Beroende på resmål vid bortamatch kna hemkosten variera..men som ni ser är hela lördagen, ja just, FÖRSTÖRD.

hah..så, nu mår jag bättre!

Well , just den här helgen så avslutade jag min förstörda lördag med att förstöra den ytterligare..
efter mkt om och men tilltog jag spriten och blev lite jassig.
min förfest började lite välplanerat vid kvart i tio tiden..huh.
Jag och FLisa  styrde mot wallinis place..där bröderna westajn andre med fru, och karro hade byggt bo.
Några groggar senare mådde jag gemtyligt och skrek lite exalterat hur värdelös jag är på att dricka sprit..
(ändå lyckades jag hålla minnet intakt denna kväll)
I alla fulla fall, fick jag skjuts med min vänliga vänninna..som droppade av mig i sundsvalls kärna.
Där träffade jag tommy, eller det visste jag ju, men ändå det låter mer slumpvist om jag säger så.
Vi slammrade in på liquid, där man såg några välbekanta ansikten..
dansade loss på det minimala golvet och svettades i takt till musiken.
Även sofia dök upp, som jag fått min fina fez av:) tack sofia..

När trycket blev för högt och strupen var lagomt torr drack vi lite bärs och försvann mot stadshuset, där tommy redan stämplat in. Massvis med ynglingar stog och vred sig i kön, men väl inne var det bra drag.
Vi drog igån rejällt och lekte lite saturday night fever på dansgolvet.
Tommy min danskumpan hade några rediga moves!
jag beställde en öl men fick en cider, mingalde med gamla vänner, och avslutade med mat på max..
som alltid. En fulländad kväll.
tack tommy! för hungovern:P

nu ska ja äta fisk, det är nyttigt och gott.sådeså.

drunk and not beautiful! /M



Kommentarer
Postat av: schyman

du, mina moves var inget mot dina moves. eller helt enkelt, våra moves var bäst! kanske för att vi är bäst.

2007-09-02 @ 15:59:17
URL: http://buyahorse.blogg.se
Postat av: schyman

haha, jag kan rapportera att den där bilden togs före du hällde cider över dig själv. fast det mesta hälldes väl ut över bartendern? :P

2007-09-03 @ 12:27:04
URL: http://buyahorse.blogg.se
Postat av: schyman

frillan är nog inte cynsk, den kanske bara vet vad den kan vänta sig under vilda partykvällar :P

2007-09-04 @ 18:24:16
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!