bad, bärs och kall korv

Tjofräs!

Jag och järngänget singerat helgen!

Som min välfunna titel avslöjar har jag varit och plaskat i helgen, likaväl som mitt vad ,än en gång (att hålla mig på streckbänken) misslyckats.

Helgens början blev övervägande stillsam. Jag mötte upp westins med bihang och såg på en film.
Surfs up. En helt okey rulle.

Under filmens gång fick vi såklart besök av några bärs-burna tokar. Med huvudvärk som slog i tinnigen drevs ljudvolymen upp till outhärdliga decibel, och vid 2 snåret då flertalet ipren slukats gav alla aktivitet upp =Hemgång.

Mina planer på att spela guitarrhero i härnta blev spoilerade och istället for "familjen" och badade.
Som alltid på lördagar dräller stället av småsnoriga avkommor och den stora uppblåsbara ön som täcker upp 80 % av simytan blir mer som ett flytande inferno . Jag ångade mest, bubblade och sälade omkring i min egen sfär. Men jag är ganska nöjd med det ändå.
De nya planerna för dagen skulle ha varit grillning hos Majkel. Majkel däremot fördrog hojen framför oss så vi blev helt enkelt kvar i kära fagervik. Men lika bra var det.

Nu flödade staropramen vilt och vi drog igång lite "jävlaranamma" och spelade ett parti TP.
Jag och matte bildade lag mot resterande mawe, mille och jim.
Ju mer alkoholen bet sig fast tappade jag greppet om vinst. Och det blev allt mer relevant att starkvaran fick mig mer lycklig!

Det blev vattenpipa och crackkarlsson. Senare också en visit till skoutstugan där det var årskull -97 fest.
Men jag shakade röv och kände mig euforisk!
Det dog ut på discohavet och nu blev korvgrillningsefterfrågan för stor för att förtränga.
Vår private driver dök upp och åter igen ankrade vi i fagervik. Men surt sa räven, då veden var svårantändlig och vi gamar fick nöja oss med kall korv och mammas köttebullar.
Tillfresdställd eskorterades jag till mitt slott där jag slog igen globerna.


Imorgon väntar otämjda ungar och nu Pretty woman somjagharsettsåmångagångerattjagkandenutantill.!!!
HÄJ!

kiss/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!