kissnödig

Eller jag var.

Om exakt en vecka, ska jag åka till Vålådalen och fjällvandra.¨
Det kommer ungefär bli den första och sista "resan" jag gör under sommaren 08.
Så nu är det bara och träna på att smälla upp tältet snabbast, damma ur strumpan och hoppas att flåset håller.
vilken fjälkisse.

en grej bara.

öppna dina smsinbox.
tryck neråt fem gången
öppna sms:et och läs
detta är ditt svar på första frågan sen fortsätter du fem gånger ner.
och det är dina svar.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
ok ok nice.

Vad gillar folk bäst hos dig?
En stämpelklocka. Lika med hemgång. woho

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej nu har jag stadgat mig i vår lägenhet.

Vad var det första du sa imorse?
vill du verkligen veta det?

Vad är det sista du kommer säga när du dör?
käkar sushi och ser grattis världen

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
En häftapparat på ett bord. Gulligt va

Så vad säger du under förspel?
Det onda mongoknät har tagit gisslan

Och efteråt?
säg som det är, party ikväll

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
sådärja!

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem då?
måste ner på macken nu och handla lite snask

Vad sjunger ditt favoritband om?
Ligger och ser en film

Vad säger du när du inte är sugen på sex?
Driversdog på shell

Vad är det första du säger till mamma/pappa på morgonen?
Ett knä



Ja ni förstår ju att jag har mycket att stå i.
Stör ej.



Kommentarer
Postat av: Mongoknäet

Mongoknäet har tagit din clitoris till fånga under förspelet:P mohaha

2008-08-22 @ 20:28:38
Postat av: Mongoknäet

Mongoknäet tror han tar och kidnappar dig i stället;P excellent

2008-08-23 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!