knapra eller inte knapra

NU sitter jag här med en halväten karta piller som ska hålla muttan i trans.
Det är bara det att problemet ligger i att den är halväten, vart tog den andra delen vägen?
Den är för tillf'ället mkt nödvändig med tanke på att den söta lilla lyxförpackningen är tvärslut. Det bara ekar.
Imorgon ska ja vandra i fjällen. Utan karta.
Det betyder antingen blodmassaker eller bara..ja blod.
FUCK.
Lin erbjöd mig lite av hennes utgågna follimin. Det pillset som fick mig att
tvärböla när jag misstänkte att grannen misshandlade sin yuccapalm. Normalt.
Därför är ja lite skeptisk. Bara lite.

packa packa..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Yasmin kanske funkar bättre :)

2008-08-26 @ 20:08:24
Postat av: Lelle

du får väll stanna på vägen och köpa Pampers blöjor!! HAHA! eller stannat här och käkat räkmackor med mig och Werme,i stället för att springa och blöda där på stäppen=)

2008-08-27 @ 04:19:31
Postat av: Oskarsson

Men lelle! det är juh bra att hon lämnar ett blodspår så vi kan hitta henne ute bland bergstopparna!!=)

2008-08-29 @ 14:23:01
Postat av: marre

Tack för era väldigt fina tips och råd.

Jag innehåller fortfarande lika mycket röd vätska, så bjärven har inte en chans att nå på mig om jag nu inte har tappat plånbok eller mobil på fjället.

Och jag kommer med all sannolikhet återkomma till bygget med mer flåd ni någonsin kan ana!

lev väl.

2008-08-30 @ 22:45:14
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!