JAA!

SCHENA!

Tillbaka från skogarna..
Som sagt som det ovannämnda förtäljer höll jag mig i det snösäkra Greningen över helgen.
Jag flydde från mina beroende helgsysslor och försatte mig i byhålans säkra mörker. Fast med ett brutet ben blir det stundvis mordiskt tråkigt. Det enda jag gjorde, mer än vanligt, var att frossa i farmors exellenta matfabrik.
Förövrigt sov jag hos min kusseluring under fredagsnatten, på en punkterad uppblåsbar madrass.  Av frosten på nästippen att tyda,  var det hyffsat kallt där också. Det var en hemsk upplevelse. Men survival som man är klev man ändå upp tipp topp vid 9 tiden.
Jag och fader spenderade lite kosing inför den kommande skotersafarin..och nu känner jag mig som den fattigaste kryckan i tattarnäs.


Snart är detta verklighet. Jesus walks.
Jag bär här en ny togliknande lång tunika,
 direkt från Herren &
Messias
Håret är stylat och färgat hos Johannes "lärjungssaxen"
glorian äger jag själv.

Jag är ganska hyffsat lycklig nu. Med ett antal kråkor i morgonhalsen tog jag ortopedkliniken vid hornen och ringde för en borttagningsanalys! Vilket gick över och under av förväntan.
Jag har idag, mån, haft det i över 5 weeks. Och jag är mest orolig över om det existerar nåt ben i gipset..det lär vara hårigt, blekt och illaluktande. Nu lät det som jag beskrev en turistpåhoppande turk, men nej!
sak samma.. den lilla läkartanten sa att jag skulle ha det 4 veckor efter bytet.. alltså ville hon pängtera att borttagningen skulle alt ske NÄSTA VECKA!
Over my dead body!
Jag jämmrade därför till mig en tid denna vecka, eftersom jag enligt mig själv, reser bort och ska rädda världen på torsdag morgon. Och vippps! så fick jag den första tiden på torsdag 800 sharp!
Jag kommer därför hänga på låset, nu såhär 3 dagar i förväg, så jag vet att hon inte bluffade ;P möhö

Åter till dagsordningen.
 Idag sker förutom att jag känner mig förträffligt nöjd, ingenting.
Jag borde ringa djurkliniken för att få ett hum över hur mkt kosing jag måste få lägga ner för att ta bort Luddes mansdom. Han har varit rejällt jävla jobbig, skriker och urinerar om vartannat. Jag börjar fundera om grannarna misstänker mig för djurplågeri. Detta lilla balls-ingrepp hoppas jag inte är alltför expensive..nu när ekonomin tryter.
Kanske vi får göra en home-makeover. Köksbordet agerar operationsbord, brödkniven  blir perfekt om skalpell, för det perfekta snittet, sen har vi hemkört som narkos. Jag tror att det kommer gå galant, och tänka sig vad billigt.
...kanske inte.

Nej nu ska jag ta något ätbart och se vad som sker denna MonDay!
aufwidersehen! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!