soffkärlek.

Vilken dag. Helt utan några ramar eller andra gränser.
Jag har liksom inte gjort särskilt mycket, men ändå en hel del. Snacka om paradox.
Som inlägget innan förtäljde har jag idag varit på intervju. Morgonen kunde ju inte ha börjat sämre och sedan försöka sälja sig själv verkar ju vara ett rejällt mysterium, någon sorts omöjlighet egentligen. På något vis hann jag lämna tillbaka filmen jag hyrde och komma i tid till min intervju. Stress är inte en bra sinnesstämming och speciellt inte inför såna här uppdrag.

Men jag fick bita ihop och mota tillbaka mina demoner för att sedan släppa ut dem efter träffen med Roger.
Det gick väl helt okej..förutom att dom just idag fick besked om eventuella nedskärningar inför sommaren. Yes, just my luck.
För att min uppgivenhet skulle läggas på is för ett tag, tränade jag lite.
Nu sitter jag här lite rå i kroppen och mer arbetslös än någonsin.
Nä, nu är det nog dags att  slå sig ner i soffan och se vårt rödvita lag. För vissa går det ju bra iaf. Får väl se om segersviten håller i sig.

Häj! /M
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!